Klacht T-Mobile Thuis: een grote puinhoop

Klachtnummer
# 462509
Gebruiker
Gebruiker1532364122
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wegens vele storingen abonnement opgezegd, binnen de termijn.
Ik werd daarop gebeld en men ging accoord. Dacht er nu vanaf te zijn, maar nu is er weer iets over retourzending van materiaal. Ik heb hen ingelicht en een copie van verzending meegestuurd. De ondanks krijg nu, voor de 3e keer een aanmaning.
op 03-06-2020 verzonden
op 50-06-2020 weer een brief
op 13-06-2020 ik hen ze weer schriftelijk uitgelegd en weer een copie van verzending meegestuurd,
op 09-07-2020 weer een herinnering gekregen. Deze per mail beantwoord

De oplossing

de zaak eindelijk eens afronden en op een fatsoenlijke manier de klant behandelen

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen