Opgelost door T-Mobile Thuis: Factuur te veel krijg geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 417728
Gebruiker
Factuur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Factuur is elke maand hoger dan afgesproken. En krijg mijn geld al 5 maanden niet terug dat ik te veel heb betaald

De oplossing

Ik wil graag dat er een berekening word gemaakt en dat ik mijn geld terug krijg die ik te veel heb betaald.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Factuur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen