Klacht T-Mobile Thuis: Foutieve informatie van sales omtrent overstapservice.

#Happypizza

Foutieve informatie bij sales: Mijn vraag was een zakelijk internet plus vast bellen met nummer behoud. T-mobile heeft geen zakelijk internet abonnement, volgens de verkoop afdeling zou dat geen problemen opleveren.
De aansluiting van internet en vast bellen zou op 21 februari 2020 gereed zijn.
Internet werkte pas nadat ik een privé bedrijf had ingehuurd.
Vaste telefoon werkte niet!
T-mobile was vergeten te vertellen dat met overstap service en nummer behoud een paar dagen ( 2 dagen) zou duren voor dat vaste telefoon verbinding werkzaam zou zijn.
Dit heeft geresulteerd dat de pizzeria in het gehele weekend telefonisch onbereikbaar was, daardoor een flinke omzet heeft misgelopen.
Maandag heb ik contact gezocht met T-mobile klachten service waarna T-mobile excuus aanbood en als compensatie mij een bloemetje wilde aanbieden of een maand kosteloos internet op de zaak.
De misgelopen omzet bedraagt ongeveer tussen de €1500 en €2000 euro.
Natuurlijk snap ik dat ze deze kosten niet geheel voor hun rekening willen nemen, hopelijk begrijpt u en T-mobile dat een bloemetje of een maand kosteloos internet geen bevredigen compensatie is.
Daarna heb ik gevraagd of ik iemand met meer bevoegdheid kon spreken helaas wilde de dame van T-mobile mij niet doorverbinden met haar team manager.

Een bevredigende compensatie en excuus.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?