Klacht T-Mobile Thuis: Geen diensten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 340030
Gebruiker
Htm klacht
Datum
8 reacties

Details

De klacht

23 november is mijn abonnement bij t-mobile thuis ingegaan voor alles in 1. Na meerdere monteurs en kpn heb ik nog steeds geen diensten. Het is duidelijk dat t-mobile niet binnen de wettelijke termijn kan leveren.

De oplossing

Ik wil dat het contract kostenloos wordt ontbonden zodat ik op zoek kan gaan naar een andere provider die kan leveren.

8 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/heer,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Htm klacht
    Datum
    Ik heb net de klantenservice gesproken omdat ik wil dat het nu snel allemaal in orde komt zodat ik terug kan naar Ziggo. Werd er na 22 minuten gesprek heel leuk verteld dat de teamleider niet aanwezig is en dat ik terug moet bellen om te kijken of ik dan een ander aan de telefoon kan krijgen waarvan de teamleider wel aanwezig is. Wat is dit een zooitje zeg! Ik ben totaal niet te spreken over de gang van zaken en zit er nu over na te denken om ook mijn mobiel abonnement niet meer te verlengen bij jullie. Jarenlang een trouwe klant geweest, maar nu wordt ik op deze manier behandeld. heb al sinds 23 november geen diensten van jullie en voor de kerst zou alles in orde zijn, nou ook niet. Nu werd leuk gezegd dat het voor het nieuwe jaar moet werken. Er zijn slechts nog een paar dagen te gaan voor het nieuwe jaar. Ik ben dan ondertussen ook echt boos en zeer gefrustreerd over de gang van zaken. Ik wil dan ook terug naar Ziggo, zij kunnen mij binnen 5 dagen gegarandeerd alles leveren.
  3. Auteur
    Htm klacht
    Datum
    Ik heb tot nu toe niks vanuit jullie kant vernomen. Graag hoor ik snel een reactie terug.
  4. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    “Beste mevrouw van Onzen,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?


    Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis.”
  5. Auteur
    Htm klacht
    Datum
    Helaas is de afspraak niet geheel nagekomen. Er is nog steeds een factuur open van 71 euro en deze word binnenkort afgeschreven. Het bedrag wat ik van jullie zou ontvangen staat nog niet op mijn rekening. Dit betekend dus dat de factuur niet is gecrediteerd. Graag zou ik willen zien dat dit in orde wordt gemaakt.
  6. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw van Onzen,

    Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Team T-Mobile Thuis
  7. Auteur
    Htm klacht
    Datum
    Er is nog steeds geen contact met mij opgenomen.
  8. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Onzen,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Htm klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is dat het bedrag zou worden gecrediteerd. Helaas werd de volgende dag toch het geld afgeschreven wat niet de bedoeling was
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen