Klacht T-Mobile Thuis: Geen diensten

sad Niet opgelost
Htm klacht

23 november is mijn abonnement bij t-mobile thuis ingegaan voor alles in 1. Na meerdere monteurs en kpn heb ik nog steeds geen diensten. Het is duidelijk dat t-mobile niet binnen de wettelijke termijn kan leveren.

Ik wil dat het contract kostenloos wordt ontbonden zodat ik op zoek kan gaan naar een andere provider die kan leveren.

Beste mevrouw/heer,

Team T-Mobile Thuis
    Htm klacht
    Ik heb net de klantenservice gesproken omdat ik wil dat het nu snel allemaal in orde komt zodat ik terug kan naar Ziggo. Werd er na 22 minuten gesprek heel leuk verteld dat de teamleider niet aanwezig is en dat ik terug moet bellen om te kijken of ik dan een ander aan de telefoon kan krijgen waarvan de teamleider wel aanwezig is. Wat is dit een zooitje zeg! Ik ben totaal niet te spreken over de gang van zaken en zit er nu over na te denken om ook mijn mobiel abonnement niet meer te verlengen bij jullie. Jarenlang een trouwe klant geweest, maar nu wordt ik op deze manier behandeld. heb al sinds 23 november geen diensten van jullie en voor de kerst zou alles in orde zijn, nou ook niet. Nu werd leuk gezegd dat het voor het nieuwe jaar moet werken. Er zijn slechts nog een paar dagen te gaan voor het nieuwe jaar. Ik ben dan ondertussen ook echt boos en zeer gefrustreerd over de gang van zaken. Ik wil dan ook terug naar Ziggo, zij kunnen mij binnen 5 dagen gegarandeerd alles leveren.
    Htm klacht
    Ik heb tot nu toe niks vanuit jullie kant vernomen. Graag hoor ik snel een reactie terug.
    “Beste mevrouw van Onzen,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis.”
    Htm klacht
    Helaas is de afspraak niet geheel nagekomen. Er is nog steeds een factuur open van 71 euro en deze word binnenkort afgeschreven. Het bedrag wat ik van jullie zou ontvangen staat nog niet op mijn rekening. Dit betekend dus dat de factuur niet is gecrediteerd. Graag zou ik willen zien dat dit in orde wordt gemaakt.
    Beste mevrouw van Onzen,

Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet, Team T-Mobile Thuis
    Htm klacht
    Er is nog steeds geen contact met mij opgenomen.
    Beste mevrouw van Onzen,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis

Htm klacht
De aangeboden oplossing is dat het bedrag zou worden gecrediteerd. Helaas werd de volgende dag toch het geld afgeschreven wat niet de bedoeling was

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?