Klacht T-Mobile Thuis: Geen internet, geen info, hopeloos!

Klachtnummer
# 426762
Gebruiker
Y. Roseboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij zijn al sinds september aan het wachten op onze glasvezel internet aansluiting. Nooit hebben wij iets vernomen van T-Mobile en moesten wij er zelf achteraan. Zelfs nu na 5maanden zet klantenservice ons aan het werk om duidelijkheid te krijgen over wanneer, hopeloos!
Bovendien blijven ze aangeven dat glasvezel op adres beschikbaar is

De oplossing

Ik wil dat T-Mobile mij informeerde met een duidelijk verhaal waarom ik nog geen internet heb, wanneer dit er wel gaat zijn, geen glasvezel blijft aanbieden op plekken waar het niet is en een vergoeding/korting voor het oneindig wachten + extra aangeschafte data bundels lijkt me niet op de laatste plaats netjes en beschaafd

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw,

    Zojuist hadden wij telefonisch contact naar aanleiding van uw klacht. Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek en zijn blij om te vernemen dat wij u een passende oplossing hebben kunnen bieden.

    Zou u, indien u wenst, over willen gaan tot het sluiten van deze klacht?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?