Klacht T-Mobile Thuis: Geen internet, geen telefoon, geen TV na tientallen beloftes dat het opgelost wordt.

Klachtnummer
# 383208
Gebruiker
GeenInternet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We zijn overgestapt naar T-mobile en we hebben al 4 weken GEEN internet, TV, of telefoon. Dagelijks bellen we met ze en krijgen we mooie belofte te horen dat het wordt opgelost....m'n hoela! Naast dat ze GEEN SERVICE verlenen zijn ze ABSOLUUT ONBETROUWBAAR! Spijt als haren op m'n hoofd dat we zijn overgestapt!

De oplossing

Ik wil NU, vandaag over internet, telefoon en TV kunnen beschikken via mijn glasvezel.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum

    Beste meneer Steffens,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    GeenInternet
    Datum
    Ik ben benieuwd. Er is mij belooft dat ik vandaag teruggebeld wordt en als het dan nog niet werkt dat ik een andere provider mag kiezen. Op dit moment werkt het in ieder geval nog steeds niet.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen