Opgelost door T-Mobile Thuis: Geen internet aangesloten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 430039
Gebruiker
Coskun1978
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb t mobile thuis besteld op 10 februari. Het zou 26 februari aangesloten worden . Ik heb gebeld het had met lijnen die vrij moesten maken of zo iets . Het duurde te lang, ik heb 6 maart teruggebeld en dat ik mijn bestelling wauw annuleren . Ik zou nog terugkoppeling krijgen binnen 5 dagen maar nee hoor . Ik heb weer gebeld 12 maart om mijn bestelling weer te annuleren , ze suggereren dat er kosten aan verbonden is .

De oplossing

Ik wil dat het zonder kosten word geannuleerd.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Coskun1978
    Datum
    Geholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Coskun1978
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen