Klacht T-Mobile Thuis: Geen internet na aanvraag 1,5/2 maanden geleden

Klachtnummer
# 475778
Gebruiker
Wilco
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen internet na aanvraag van 1,5 maand geleden.

Eerste keer is het installatie pakket naar het verkeerde adres gestuurd, vervolgens gebeld en het zou opgelost worden.
Wederom geen bericht gehad en zelf weer moeten bellen. Afspraak voor de monteur weer moeten verzetten.

Na de 3de keer zelf er achter aan moeten bellen eindelijk iemand aan de telefoon die het adres probleem zag.

Order compleet opnieuw aangemaakt en monteur ingepland en pakket zou verstuurd worden. In het portaal zag ik wederom het adres verkeerd en je raad het al, pakket weer naar verkeerde adres gestuurd.

Wederom moeten bellen en monteur moeten afzeggen. Onderhand zijn we 2 maanden verder en tot op vandaag geen pakket, geen internet en al meerdere keren zelf er achteraan moeten bellen.

Graag zie ik hiervoor een gepaste oplossing, want in geen enkel gesprek is dan maar ook iets van een compensatie aangeboden. Ik werk zelf in de IT en geen internet met thuiswerken kost mij nu geld en tijd.

De oplossing

Ik zie graag een vorm van compensatie voor het niet hebben van internet voor bijna 2 maanden

3 reacties

  1. Auteur
    Wilco
    Datum
    Wederom pakket verstuurd naar het verkeerde adres.... gebeld en verzekerd vorige keer dat het allemaal correct was en goed zou komen. Te belachelijk voor woorden dit. 2 maanden verder, geen internet, geen oplossing, geen compensatie of wat dan ook.
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    We zijn bezig uw klacht te onderzoeken. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen