Klacht T-Mobile Thuis: Geen internet na aanvraag 1,5/2 maanden geleden

Wilco

Geen internet na aanvraag van 1,5 maand geleden.

Eerste keer is het installatie pakket naar het verkeerde adres gestuurd, vervolgens gebeld en het zou opgelost worden.
Wederom geen bericht gehad en zelf weer moeten bellen. Afspraak voor de monteur weer moeten verzetten.

Na de 3de keer zelf er achter aan moeten bellen eindelijk iemand aan de telefoon die het adres probleem zag.

Order compleet opnieuw aangemaakt en monteur ingepland en pakket zou verstuurd worden. In het portaal zag ik wederom het adres verkeerd en je raad het al, pakket weer naar verkeerde adres gestuurd.

Wederom moeten bellen en monteur moeten afzeggen. Onderhand zijn we 2 maanden verder en tot op vandaag geen pakket, geen internet en al meerdere keren zelf er achteraan moeten bellen.

Graag zie ik hiervoor een gepaste oplossing, want in geen enkel gesprek is dan maar ook iets van een compensatie aangeboden. Ik werk zelf in de IT en geen internet met thuiswerken kost mij nu geld en tijd.

Ik zie graag een vorm van compensatie voor het niet hebben van internet voor bijna 2 maanden

Wilco
    Wederom pakket verstuurd naar het verkeerde adres.... gebeld en verzekerd vorige keer dat het allemaal correct was en goed zou komen. Te belachelijk voor woorden dit. 2 maanden verder, geen internet, geen oplossing, geen compensatie of wat dan ook.
    T-Mobile Thuis
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Thuis
    Beste mevrouw/meneer,

We zijn bezig uw klacht te onderzoeken. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?