Klacht T-Mobile Thuis: Geen of slecht internet tv bellen en wifi

Klachtnummer
# 374905
Gebruiker
Geen internet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben al maanden last van slecht internet en WiFi signaal valt weg 100 mb abonnement en krijg maar 30 mb binnen. Waarom kan ik geen goed internet verkrijgen elke keer zeggen ze de technische dienst is er mee bezig. Sterker nog dat zeiden ze in het begin van de storing ook al. Wanneer krijg ik ergens een vergoeding voor waarom om dat dit al 4 maanden voortduurt ik Bennink echt zo klaar mee. Wat ik wil een vergoeding van het abonnement en goed internet tv en WiFi TMobile voor thuis

De oplossing

Dat alles internet tv beleen en WiFi goed functioneert

1 reactie

  1. Auteur
    Geen internet
    Datum
    Het is nog steeds niet opgelost. Wanneer lukt het jullie heb 100mb abonnement en krijg 30mb binnen kan toch niet de bedoeling zijn T mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen