Klacht T-Mobile Thuis: Geen t mobile nemen!

Klachtnummer
# 350443
Gebruiker
Bruins
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Halve dag t mobile, installatierekening 76,50 tegen de afspraak in, afstandbediening werkt niet door kastdeur, geen internet op zolder, geen Netflix connectie, 2e kast niet aangesloten en geen tijd van monteur. Jaar vast aan contract en heb 14 dagen bedenktijd gehad, dat was uiteraard vooraf deze problemen. 1 jaar door zien te komen en daarna nooit meer. Geen oplossingen, geen service buitengewoon slecht! Niet doen!

De oplossing

Oplossen van problemen, contract ontbinden, kosten vergoeden en nooit meer terugkomen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    T-Mobile Thuis

    Beste meneer Bruins,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Bruins
    Datum
    Nog steeds geen reactie. Chromecast wordt vergoed maar Guidion en zn sniekie rekening reageren niet. Inmiddels zelf een paar zaken opgelost. Top gewerkt t-mobile.... en maar binnenharken.
  3. Auteur
    Bruins
    Datum
    Reactie van Guidion installatieservice. Meneer het telefoongesprek is niet opgenomen. We hebben de telefoniste gesproken en die heeft idd gezegd, 1e kast gratis. Maar het trekken van een kabel is meerwerk en dat kost geld. Dat laatste heeft ze niet gezegd! Nee zegt Guidion, u heeft er ook niet naar gevraagd. En u had ook niet kunnen betalen en de monteur zn werk laten terugdraaien..... ? ONGELOVELIJK! Dat dit zomaar kan! Guidion komt er niet meer in en T mobile over een jaar ook niet. Nog steeds geen antwoorden.
  4. Auteur
    Bruins
    Datum
    Vandaag een aardige meneer van de klantenservice aan de lijn gehad.(Marcel)
    Kreeg de mededeling dat de kosten voor de installatie worden vergoed plus een betaalde oplossing voor de verbinding afstandsbediening naar het kastje. Hiermee alle problemen weer opgelost. Uiteindelijk complimenten voor alle oplossingen. Excuus voor allen die mij boos aan de lijn hebben gehad en extra compliment voor Marcel.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen