Klacht T-Mobile Thuis: Geen t mobile nemen!

Bruins

Halve dag t mobile, installatierekening 76,50 tegen de afspraak in, afstandbediening werkt niet door kastdeur, geen internet op zolder, geen Netflix connectie, 2e kast niet aangesloten en geen tijd van monteur. Jaar vast aan contract en heb 14 dagen bedenktijd gehad, dat was uiteraard vooraf deze problemen. 1 jaar door zien te komen en daarna nooit meer. Geen oplossingen, geen service buitengewoon slecht! Niet doen!

Oplossen van problemen, contract ontbinden, kosten vergoeden en nooit meer terugkomen.

T-Mobile Thuis
    T-Mobile Thuis

Beste meneer Bruins,

Klantenservice T-Mobile Thuis
    Bruins
    Nog steeds geen reactie. Chromecast wordt vergoed maar Guidion en zn sniekie rekening reageren niet. Inmiddels zelf een paar zaken opgelost. Top gewerkt t-mobile.... en maar binnenharken.
    Bruins
    Reactie van Guidion installatieservice. Meneer het telefoongesprek is niet opgenomen. We hebben de telefoniste gesproken en die heeft idd gezegd, 1e kast gratis. Maar het trekken van een kabel is meerwerk en dat kost geld. Dat laatste heeft ze niet gezegd! Nee zegt Guidion, u heeft er ook niet naar gevraagd. En u had ook niet kunnen betalen en de monteur zn werk laten terugdraaien..... ? ONGELOVELIJK! Dat dit zomaar kan! Guidion komt er niet meer in en T mobile over een jaar ook niet. Nog steeds geen antwoorden.
    Bruins
    Vandaag een aardige meneer van de klantenservice aan de lijn gehad.(Marcel)
    Kreeg de mededeling dat de kosten voor de installatie worden vergoed plus een betaalde oplossing voor de verbinding afstandsbediening naar het kastje. Hiermee alle problemen weer opgelost. Uiteindelijk complimenten voor alle oplossingen. Excuus voor allen die mij boos aan de lijn hebben gehad en extra compliment voor Marcel.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?