Klacht T-Mobile Thuis: geen tv en tmobile laat je maar effe wachten het duurt al 19 dagen

Klachtnummer
# 361140
Gebruiker
overstappen1944
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen tv sinds 28-3 monteur geweest nieuwe modem en nieuwe kastjes en nog steeds doet het niks nu weer wachten op de buitendienst.

De oplossing

Ik wil dat ze sneller hun problemen op lossen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw de Zwart ,


    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    overstappen1944
    Datum
    Nog steeds niet verholpen dus denk dat ik maar overstap wat een slechte service
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Naar aanleiding van een gesprek van 25 april bent u per mail op de hoogte gehouden. Graag verwijs ik u door naar uw mailbox.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice T-mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?