Klacht T-Mobile Thuis: Geen tv en verplichte kosten bij tmobile

Michelle

Al 8 weken zitten wij zonder tv. Bij afsluiten van tmobile thuis zijn wij voorgelogen. Het zou binnen 10 min geïnstalleerd zijn. Dit was niet het geval. Er moeten kabels door onze woning getrokken worden. Dit moet door een monteur gedaan worden. En zou voor ons op ongv 200 euro komen. Gebeld met t mobile En zij zouden een monteur langs sturen om te kijken of dit echt niet anders kan. De monteur kwam 3 uur te laat. Hij maakte een afspraak om de week erop terug te komen en te kijken. Ik neem deze dag weer vrij. Er komt geen monteur opdagen. Na dit gedoe willen wij geen tmobile thuis meer. Het levert ons niks anders op dan gedoe. Maar de bedenk tijd is voorbij word ons verteld. Kosteloos opzeggen word afgekeurd en tmobile dwingt ons op deze manier de monteurskosten te gaan betalen. De kastjes worden pas verstuurd wanneer de bedenk tijd voorbij is. Dus van ter voren hadden wij dit probleem nooit kunnen voorzien, anders hadden wij nooit voor t mobile thuis gekozen. Ziggo deed het prima. Al 30x hebben we gebeld met de klantenservice maar die sturen je van t kastje naar de muur. Ze doen loze beloftes die ze niet nakomen. Ze praten je naar de mond waardoor je zo weer een week verder bent en nogsteeds niks opgeschoten bent. Ze zeggen dat ze het voor je regelen en wanneer je terug belt weet niemand ergens van af. Wat dus betekend dat zodra je ophangt ze doorgaan met de volgende klant. Ik zou graag van mijn contract bij tmobile af willen zonder dat ik hiervoor moet betalen. Aangezien ik al weken zonder tv zit en zij dus niet nakomen wat ze beloven.

Mijn contract kosteloos opzeggen.

T-Mobile Thuis
    Beste mevrouw Hertog,

Team T-Mobile Thuis
    T-Mobile Thuis
    Beste,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten?

T-Mobile Thuis Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?