TV start niet op, 't mobile thuis, kan het niet oplossen. Hoelang moeten wij nu zonder TV zitten. We zijn nog geen 6 weken klant. Hoe komen wij hier onder uit?
De oplossing
Zorgen dat 't Mobile thuis naar behoren werkt
3 reacties
Auteur
T-Mobile Thuis
Datum
Beste meneer Van Dijk,
Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile Thuis
Auteur
T-Mobile Thuis
Datum
Beste meneer Van Dijk,
Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile Thuis
Auteur
T-Mobile Thuis
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer Van Dijk,
Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Arnold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een creditering
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.