Opgelost door T-Mobile Thuis: Geen tv

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 442205
Gebruiker
Arnold
Datum
3 reacties

Details

De klacht

TV start niet op, 't mobile thuis, kan het niet oplossen. Hoelang moeten wij nu zonder TV zitten. We zijn nog geen 6 weken klant. Hoe komen wij hier onder uit?

De oplossing

Zorgen dat 't Mobile thuis naar behoren werkt

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van Dijk,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van Dijk,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Dijk,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een creditering
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen