Klacht T-Mobile Thuis: Geen werkend internet

Klachtnummer
# 345075
Gebruiker
TinoZ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds gistermiddag geen internetverbinding. Volgens de website dien je eerst op het forum te checken of er een storing is, dat is niet het geval. Vervolgens neem je contact op met de klantenservice, waarbij wordt aangegeven dat er wel een storing is. Geen einddatum bekend. Vandaag wederom contact opgenomen, waarbij er eerst wordt ontkent dat er een storing is, maar al snel blijkt dat er wel degelijk een storing bij T-Mobile in het systeem staat. Nog steeds niet op het forum en nog steeds geen einddatum bekend. Het is natuurlijk vervelend dat er een storing ontstaat - dat hoort er soms bij -, maar zorg er dan voor dat de communicatie open is en de storingen gewoon netjes op het forum vermeld worden.

De oplossing

Allereerst wil ik graag gewoon werkend internet (en tv), daarnaast heb ik de hoop dat T-Mobile zijn informatie op het forum gewoon netjes up-to-date houdt.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/heer,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/heer,

    Wij hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar dit is helaas niet gelukt.

    We hebben u daarom per e-mail een bericht gestuurd.

    Met vriendelijke groet,


    T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?