Klacht T-Mobile Thuis: Geen werkend T-Mobile Thuis en toch alle kosten.

Purple

T-Mobile thuis is mijn 86 jarige slechtziende moeder aangepraat in de winkel alwaar ze enkel vroeg naar de mogelijkheden. Pakket met spullen kwam binnen. Tot 3 maal toe een monteur geweest die het niet werkend kreeg. Diverse telefoontjes met de helpdesk.
Uit eindelijk spullen teruggebracht in de winkel wat eigenlijk niet mocht.
Opzeggingsbrief ontvangen van T-Mobile en een nu opeens een incasso van 546,61 Euro. Er is nooit iets werkend gekregen!!

Om te beginnen ben ik als mijn moeders mantelzorger behoorlijk veel tijd kwijt aan deze onzin. Ik heb genoeg te doen en nu kan ik namens mijn moeder hier weer induiken. Erkennen van T-Mobile dat ze niet gepresteerd hebben en streep door de facturen, een excuus en een bosje bloemen voor mams zou wel het minste zijn.

Purple
    met de klacht is totaal geen voortgang. Ik ontving een reactie dat men niets kon vinden op het ingevulde klantnumner. Vreemd eigenlijk dat dat wel gecommuniceerd wordt door het incassoburo.. In mijn reactie daarop heb ik de postcode en huisnumner van mams gegeven, echter nu nog steeds wachten op wederreactie van T Mobile
    Purple
    Na een luttele poging van T Mobile om mij telefonisch te bereiken verder geen enkele beweging van hen uit. Hakken in het zand, toezeggingen en owh jaaaa we bellen u zsm terug. None of that. Men komt geen afspraak na. De toezegging wordt ontkent en teruggedraaid. Ga nu naar geschillencomissie en vraag klantendossier op.
    Purple
    Wederom reageert T-Mobile niet op reacties. Tja ik betaal zo wie zo niet names mams. Dus ze weten denk ik dat ze niet hoeven reageren?
    Purple
    T Mobile deed een eenzijdig voorstel dat niets oplost. Ze willen nu dat ik de klacht sluit, vreemde bedoening.

Meermalen gevraagd om het klantendossier en verneem nu plots dat het 30 dagen kost om dat boven water te krijgen. Zeer speciaal..... wordt vervolgd....

Purple
Er is nog steeds geen verdere voortgang. Men is er wel achter dat de hardware is ingeleverd. Eindelijk zeg maar. Verder enkel gedraai met toezeggingen door de ene medewerker die dan later weer herroepen worden door een ander. Algemeen lijkt T Mobile geen haast te hebben dit op te lossen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?