Opgelost door T-Mobile Thuis: Glasvezelverbinding overgenomen door toekomstige bewoners terwijl we er nog gewoon enkele weken wone

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 468947
Gebruiker
A. Vonk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn glasvezelverbinding is overgenomen door toekomstige bewoners die ook t-mobile aangevraagd hebben terwijl ik er nog enkele weken woon. Ik word afgesloten en dus geen internet de laatste weken. T-mobile erkent de fout maar wil er niets aan doen. Diverse keren lang gebeld met de klantenservice maar ik kan een voucher krijgen voor t-mobile mobiel die wij niet als mobiele provider hebben.

De oplossing

Herstellen verbinding.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Vonk
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-mobile heeft mij voor de twee resterende weken een unlimited voucher gezonden zodat ik een hotspot in kon stellen en toch internet had. De kosten van de simkaart en wlan adapter om in stellen op pc heb ik gecrediteerd gekregen. Helemaal optimaal is het niet maar we zijn er mee gered, 14 augustus op nieuw adres netjes nieuwe aansluiting T-mobile geinstalleerd gekregen zonder installatiekosten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen