Opgelost door T-Mobile Thuis: Glasvezelverbinding overgenomen door toekomstige bewoners terwijl we er nog gewoon enkele weken wone

A. Vonk

Mijn glasvezelverbinding is overgenomen door toekomstige bewoners die ook t-mobile aangevraagd hebben terwijl ik er nog enkele weken woon. Ik word afgesloten en dus geen internet de laatste weken. T-mobile erkent de fout maar wil er niets aan doen. Diverse keren lang gebeld met de klantenservice maar ik kan een voucher krijgen voor t-mobile mobiel die wij niet als mobiele provider hebben.

Herstellen verbinding.

A. Vonk
T-mobile heeft mij voor de twee resterende weken een unlimited voucher gezonden zodat ik een hotspot in kon stellen en toch internet had. De kosten van de simkaart en wlan adapter om in stellen op pc heb ik gecrediteerd gekregen. Helemaal optimaal is het niet maar we zijn er mee gered, 14 augustus op nieuw adres netjes nieuwe aansluiting T-mobile geinstalleerd gekregen zonder installatiekosten.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?