Opgelost door T-Mobile Thuis: Ik ben niet eens met dit factuur.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 465973
Gebruiker
Jengmari
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik zag een actiereclame via google over internet en intratief tv bij T-Mobile thuis. Wat goedkoper was dan de abonnement die had.
Ik heb gebeld naar jullie met de vraag of Ik naar die abonnement kon overstappen, omdat mijn financieel situatie door mijn ziekte beeld verandert is.
De medewerker heeft mij vertelde dat het niet kon van T-Mobile naar T-mobile overstappen.
Maar hij had wel een aanbieding voor mij.
Ik kreeg van hem een korting van mijn huidig abonnement tarief.
In plaats van 40euro per maand, zou ik 30 euro voor 3 maanden en daarna terug naar míjn houding tarief gaan betalen.
Ik dacht, oké, na 3 maanden zou ik kunnen betalen als mijn WIA aanvraag afgerond is.
Een paar dagen later, kreeg ik in eens een hogere factuur tarief dan mijn huidige abonnement tarief.
Ik verwacht dat ik 30euro ging betalen, maar het was nog 10 euro hoger (50) is geworden.
Toen ben ik gaan rond bellen voor een oplossing.
Toen ben ik van kast naar de muur gestuurd.
Toen ben ik naar een T-Mobile winkel in Assen gegaan. Daar werd één van medewerkers voor mij een contact met zijn collega's opgenomen en werd ik beloofd dat het contract geannuleerd zou worden.
En ik zou dan binnen twee weken terug gebeld worden of het goed was.
Ik ben inderdaad terug gebeld door een vrouwelijke collega met mededelingen dat het goed in order geregeld was.
Ik dacht dat ik vrij was en daarom heb een nieuwe contract afgesloten.
Nu op eens kreeg ik een rekening van jullie van 297,20.
Dat ben ik mee eens.

De oplossing

Ik wil dat het verschuldig bedracht kwijtgescholden word.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer / mevrouw,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Jengmari
    Datum
    Wanneer word mijn klachten in behandeling?
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Abdulai,

    Ik heb u gebeld en een oplossing voor uw klacht kunnen bieden. U heeft aangegeven dat u hiermee tevreden bent. Ik wil u nu vriendelijk vragen om uw melding hier af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile Thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jengmari
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste mevrouw T-Mobile thuis, Ik ben inderdaad tevreden met u belofte. Maar ik wacht nog op een duidelijk bericht van u waarin vermeld dat ik de verschuldigde bedrag van 297,20 niet hoeft terug te betalen zolas u mij aan de telefoon gezegd had. Vervolgens, ik weet niet hoe ik de klachten van de klachtencompas kan verwijderen. Heeft u enige idéé hoe je dat doet ?
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen