Klacht T-Mobile Thuis: Ik heb een stilstaand blokken tv beeld sinds 10 juni

Ik heb sinds 10 juni een blokken stilstaand tv beeld
En nog steeds geen oplossing
Krijg 8mbit op de lijn ipv 20 of 15!!

Dat het bedrijf mij zsm het product levert/een normaal werkend tv beeld
En dat ik 15 mbit op de lijn krijg ipv de huidige 8!!!!

a Tv-svp
    Vanmiddag mailtje ontvangen dat er spoedig contact wordt opgenomen met mij..

Eindelijk een bericht maar ik ben nog zeker geen tevreden klant over de door mij aangekochte diensten! !!
    Ik wil snel een oplossing!!
    Beste meneer/mevrouw,

Ik heb uw klacht in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen.

Klantenservice T-Mobile
    a Tv-svp
    Ik heb een afspraak staan met een monteur van KPN, ik hoop dat het nu allemaal in één keer aangepakt en opgelost kan worden.
    Zodat ik de juiste snelheid internet krijg, en weer tv kan kijken!
    a Tv-svp
    De monteur aangestuurd door T mobile komt eindelijk morgen,
    ik ben benieuwd of ik na dit bezoek weer eens gebruik kan maken , na weken slechte internet en blokken-stilstaand tv beeld...van een goed product..

Eerst zien... en dan pas geloven.

Beste mevrouw Barnhoorn.

Ik heb u zojuist gebeld en een en uw klacht met u besproken. Ik zal u per e-mail of telefonisch informeren.

Elisabeth Snijder
    Klantenservice T-Mobile Thuis
    a Tv-svp
    Ik was blij verrast met het telefoontje van mevr. Snijder! Fijn dat de T-mobile thuis- klantenservice contact met mij opgenomen heeft. We zijn dichtbij een oplossing denk ik.
    a Tv-svp
    Ik hoop dat mevr. Snijder binnenkort contact met mij opneemt om mij te informeren over het vervolg van een uiteindelijke oplossing.
    Ik kan inmiddels dus tv kijken, maar de internet-snelheid/ het aantal mbits wat binnen hoort te komen op de lijn is volgens mij nog steeds niet ok.
    a Tv-svp
    Ik heb ik mevr. Snijder aan de lijn gehad, en zij herhaalde wat ze in het vorige gesprek al verteld had. Daarna heeft zij meteen uitgezocht wat het probleem was, en mij weer gebeld. Het blijkt dus T-mobile mij de normale/gewenste mbits niet kunnen leveren, omdat er tussen de centrale en mijn aansluiting geen “kastje” zit. Zij raadde mij aan om naar bijv. Ziggo over te stappen.
    Nu zal mevr. binnenkort weer contact opnemen over een “vergoeding” voor al die maanden “gedoe, ellende, de verspilde tijd van de bezoeken van monteurs, en noem maar op”.
    Ik ben teleurgesteld dat het allemaal zo lang heeft moeten duren, en dat ik nog steeds niet het gewenste product heb gekregen waar ik al maanden voor betaal. Ik wacht nu het bericht van mevr. Snijder weer af.
    Beste mevrouw Barnshoorn,

Ik heb u een e-mail gestuurd met een coulance voorstel. Ik wil u vriendelijk vragen uw melding af te sluiten.
    Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?