Klacht T-Mobile Thuis: Ik kan alleen de lagere kosten krijgen door op zeggen en een maand geen dienst te hebben
Details
De klacht
Ik ben sinds 2015 klant van Vodafone thuis welke is samengegaan met T-mobile. Nu heb ik al die jaren hetzelfde bedrag betaald en tot mijn schrik zie ik dat dezelfde internet snelheid nu de helft goedkoper is.Nu wil ik ook minder gaan betalen en krijg te horen dat ik dan moet opzeggen, een maand geen internet heb en dan aangesloten kan worden. Een soortgelijke situatie heb ik ooit bij KPN gehad en zij leverden een dongle om in de tussenliggende periode toch internet te hebben. T-mobile kan dit niet leveren (wil dit niet leveren). Zeer slecht.
De oplossing
Dat T-mobile mij overzet zonder maand zonder internet of tijdens deze maand een umts router levert om te kunnen blijven internetten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.