Klacht T-Mobile Thuis: Ik kan alleen de lagere kosten krijgen door op zeggen en een maand geen dienst te hebben

Klachtnummer
# 426163
Gebruiker
VincentDApn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds 2015 klant van Vodafone thuis welke is samengegaan met T-mobile. Nu heb ik al die jaren hetzelfde bedrag betaald en tot mijn schrik zie ik dat dezelfde internet snelheid nu de helft goedkoper is.
Nu wil ik ook minder gaan betalen en krijg te horen dat ik dan moet opzeggen, een maand geen internet heb en dan aangesloten kan worden. Een soortgelijke situatie heb ik ooit bij KPN gehad en zij leverden een dongle om in de tussenliggende periode toch internet te hebben. T-mobile kan dit niet leveren (wil dit niet leveren). Zeer slecht.

De oplossing

Dat T-mobile mij overzet zonder maand zonder internet of tijdens deze maand een umts router levert om te kunnen blijven internetten.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Faulborn,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    VincentDApn
    Datum
    Contact gehad met de klantenservice en mijn upgrade kan uitgevoerd worden zonder dat ik een maand hoef te wachten.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?