Klacht T-Mobile Thuis: Incorrecte afsluiting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305985
Gebruiker
Thijs12345
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Tijdens overstap proces voortijdig afgesloten omdat volgens T-Mobile dit gevraagd was door de nieuwe leverancier. Betreffende leverancier gaf aan dat dit niet het geval is.

De oplossing

Opnieuw aangesloten worden totdat nieuwe leverancier gaat leveren

8 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Bodbijl,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Thijs12345
    Datum
    Een week later en nog altijd geen fatsoenlijke reactie.
    Erg tekenend voor T-Mobile
  3. Auteur
    Thijs12345
    Datum
    Twee weken later en nog altijd geen fatsoenlijke reactie.
    Erg tekenend voor T-Mobile
  4. Auteur
    Thijs12345
    Datum
    Drie weken na indienen klacht en meermaals contact hierover proberen te krijgen.
    Tot op heden nog geen reactie hierop.
  5. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Bodbijl,

    Graag zou ik u willen verwijzen naar de e-mail die u zojuist heeft ontvangen van T-Mobile Thuis.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Thuis
  6. Auteur
    Thijs12345
    Datum
    Geen email ontvangen.
  7. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste Heer Bodbijl,

    Bedankt voor uw bericht. We hebben nogmaals u een e-mail verstuurd naar de bij ons bekende gegevens. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis
  8. Auteur
    Thijs12345
    Datum

    Dus nogmaals de klacht:

    T-Mobile heeft gesuggereerd dat mijn huidige provider mijn abonnement vroegtijdiger had opgezegd wat volgens hun een regelrechte leugen is.
    Ik heb dus 3 dagen zonder internet gezeten omdat iemand bij T-Mobile iets verzonnen heeft oid. Een oplossing 3 weken na afsluiting is er niet echt meer bij nu.
    Hooguit dat ik niet de volledige laatste maand hoef te betalen of enige boete.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thijs12345
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, gewoon simpel weg geen antwoord of contact gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen