Klacht T-Mobile Thuis: Instabiele glasvezel verbinding voor Wifi en TV kijken

Klachtnummer
# 382638
Gebruiker
Smurk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al sinds de aansluiting begin juni, een instabiele glasvezel verbinding in huis voor zwel de wifi als tv kijken. Deze valt sos weg waardoor ons verbruik op de mobiele telefoons veel hoger is dan voorheen op de mobiele data (feit!). Tevens valt de wifi en tv soms weg. Moet met regelmaat de tv bijvoorbeeld opnieuw verbinden. Dit voorheen nooit gehad en heb al jaren glasvezel.

De oplossing

Dat er daadwerkelijk actie wordt ondernomen en metingen worden verricht ter plekke en niet alleen op afstand. De klant wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd en mag wel vrolijk de maandelijkse kosten afdragen voor een dienst die belabberd werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    Smurk
    Datum
    Reeds contact en actie ondernomen

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen