Klacht T-Mobile Thuis: Installatie fout

Klachtnummer
# 540500
Gebruiker
Ank
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Reeds maand geleden als klant aangemeld, nu het zover is al dagen zonder internet en tv door fout op fout.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wijzen naar elkaar en KPN.
Nog geen oplossing. Klant is machteloos en overgeleverd aan spel in telecommunicatiemarkt.

De oplossing

Z.s.m. oplossing en monteur sturen zodat internet en tv werkt zoals beloofd!

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op. Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis Klantenservice
  2. Auteur
    Ank
    Datum
    Weer twee monteurs geweest. Probleem niet verholpen. Een week verder inmiddels om wederom tot de conclusie te komen dat de fout bij T-Mobile zit.
  3. Auteur
    Ank
    Datum
    Drie maal monteur van T-Mobile en vier maal monteur kpn aangestuurd om probleem op te lossen.
    Nu twee weken verder en nog steeds geen tv en internet. Probleem niet verholpen!
    Dit is echt te absurd voor woorden!!!
  4. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw, Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen