Klacht T-Mobile Thuis: Installatietermijn belachelijk lang door fout T-Mobile

Tim

Donderdag 6 juni heb ik bewust gekozen om Internet, TV en Telefonie van T-Mobile af te nemen in mijn nieuwe woning. Daarbij heb ik aangegeven dat ik pas maandag 24 juni de sleutel van mijn woning zou krijgen. De medewerker van T-Mobile gaf mij aan dat dit bij de bezorging geen probleem zou zijn. Ik zou het pakket van T-Mobile bij het PostNL-punt op kunnen halen en 26 juni zou de monteur van Guidion komen om alles te installeren. Helaas bleek dit alles niet het geval, het pakket van T-Mobile was teruggestuurd en ik moest de monteur afbellen. Inmiddels heb ik wel het pakket van T-Mobile in huis, maar moet ik tot 16 juli wachten tot er een monteur kan komen. Dit betekent dat ik ruim 3 weken in mijn woning zit zonder Internet en TV, zonder dat dit mijn fout is. Ik vind 3 weken wachten echt een belachelijke termijn, zeker gezien het feit dat ik hier niets aan kan doen. Ik heb op dit moment dan ook veel spijt van mijn keuze voor T-Mobile. Het bedrijf geeft aan dat het komt door de overstapweken, maar volgens mij moet je niet aan zulke weken beginnen als je de vraag niet aan kunt.
Een oplossing die ze aan hebben gedragen is dat is misschien een eerdere datum krijg als er een plekje vrij komt, maar daar moet ik wel zelf achteraan bellen.. Een vreemde gang van zaken lijkt mij.

Ik wil graag dat T-Mobile er voor zorgt dat ik binnen enkele dagen aangesloten word, elke dag die ik nu wacht vind ik er eigenlijk al 1 teveel.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?