Klacht T-Mobile Thuis: Internet sloom

Klachtnummer
# 325622
Gebruiker
Ivh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement voor 750 mb per seconde. Maar helaas is het maar 47mb per seconde.
Ze zijn in gebreke en wil zonder afkoopsom alles stopzetten. Contract heb ik pas sinds vandaag aangesloten

De oplossing

Abonnement stopzetten zonder afkoopsom

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste IvH,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen