Opgelost door T-Mobile Thuis: Internet wordt te vroeg afgesloten bij verhuizing in tegenstelling tot wat verteld is.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 459077
Gebruiker
jardon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat ik mijn verhuizing doorgaf voor 30-06 werd mij verzekerd dat ik de datum nog kon aanpassen mits ik dat meer dan 5 werkdagen ervoor deed.

Ik bel vervolgens T-Mobile op 22-06 en krijg te horen dat het allemaal lastig is, omdat de plandatum al vast staat en dus niet meer aangepast kan worden. Ik vraag om een oplossing, de persoon die ik aan de lijn heb geeft aan dat hij met de backoffice gaat bellen om daar na te vragen of het alsnog kan. Hij komt bij mij terug om aan te geven dat de backoffice hem heeft verzekerd dat ze de plandatum alsnog kunnen kunnen aanpassen als hij het verzoek indient.

Na het weekend heb ik nog geen bevestiging van de wijziging, dus bel ik voor de zekerheid nog even naar T-Mobile na om alsnog de bevestiging te krijgen. Hier wordt op gereageerd dat het allemaal geregeld wordt.

Nu krijg ik zojuist iemand aan de telefoon die aangeeft dat de plandatum niet meer gewijzigd kan worden, omdat deze al vast stond. Er wordt geen oplossing geboden en ik ben de dupe van een fout die is gemaakt door T-Mobile. Ik werk vanuit huis en kan niet zonder internet werken. Belachelijk hoe mij 3 maal wordt verzekerd dat de plandatum aan kan worden gepast/aan wordt gepast.

De oplossing

Ik wil dat de verhuizing pas op 17-07 plaatsvindt.
Als dit niet mogelijk is wil ik dat in ieder geval mijn huidige verbinding pas 17-07 wordt afgesloten in plaats van 01-07.
Als dit ook niet mogelijk is, zie ik niet in waarom ik, als klant, hiervan de dupe moet zijn en ben ik kostenloos afzien van mijn services van T-Mobile.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jardon
Datum
Uiteindelijke oplossing
De datum is verplaatst naar 17 juli
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen