Klacht T-Mobile Thuis: iptv werkt niet met zxyel t50

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482979
Gebruiker
Orhanbe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 2 maanden tmobile thuis internet en sindsdien werkt mijn iptv niet meer. klantenservice gebeld, maar ze hebben niets betekend voor mij. nu heb ik tot zomer 2021 abonnement lopen. Ik wil dat het opgelost wordt of mijn contract kosteloos beëindigd wordt.

De oplossing

ik wil dat tmobile een monteur stuurt of mijn contract kosteloos beëindigd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Thuis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Orhanbe
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-mobile klantenservice is zo slecht bereikbaar, je moet bijna half uur wachten en daarna spreek je met een medewerker/ster die bijna geen technische kennis heeft. je wordt weer doorverbonden en daarna hoor je dat ze je teruggaan bellen. en natuurlijk wordt je niet teruggebeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen