Opgelost door T-Mobile Thuis: Kostenvergoeding wegens wanprestatie T-Mobile

content Opgelost
Pimbru

Mijn dochter is overgestapt naar T-Mobile Thuis. Echter werkt e.e.a. al ruim 3 weken niet. Daarbij heeft T-Mobile verzaakt de “overstapservice” te regelen, met als resultaat dat zij nog 2 maanden haar “oude” provider moet betalen.
T-Mobile heeft toegezegd deze kosten te vergoeden. Na vele verzoeken e.e.a. op te lossen, bleek na een telefonisch gesprek d.d. 18-06-2018 dat pas op 28–06-2018 een monteur bij mijn dochter e.e.a. zal verhelpen, hetgeen betekend dat ze dan een maand zonder service zit.

Derhalve heb ik als gemachtigde van mijn dochter contact met T-Mobile opgenomen en een ultimatum aangegeven, ofwel dat e.e.a. klaar zou zijn een dag na mijn telefonisch contact met hen. Men hield echter vast aan de datum 28-06-2018. Daags daarna heb ik Ziggo verzocht een compleet pakket bij m’n dochter te installeren, welke op 21-06-2018 actief is.

Ik heb het contract bij T-Mobile opgezegd, waarbij ik te horen kreeg dat er een boete van € 75,00 betaald zou moeten worden. Dit is echter onterecht, omdat T-Mobile naast het niet regelen van de “overstapservice” ook de toestemming voor een automatische incasso niet in werking gezet heeft. (Ze kunnen dus o.m. dan ook niet de € 75,00 incasseren).

Juist dit laatste betekend dat er geen afronding van een eventueel contract heeft plaatsgevonden.

Kortom, mijn eis is dat T-Mobile de kosten gemaakt door mijn dochter inzake overstapservice worden vergoed, en dat de boete ad € 75,00 op nihil wordt gezet.

T-Mobile Thuis
    Beste heer/mevrouw Brussee,

Team T-Mobile Thuis
    T-Mobile Thuis
    Beste heer Brussee,

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad om de klacht op te lossen. Ik wil u vragen deze klacht te sluiten.

Klantenservice T-Mobile Thuis

Pimbru

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?