Opgelost door T-Mobile Thuis: Kostenvergoeding wegens wanprestatie T-Mobile

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 309476
Gebruiker
Pimbru
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter is overgestapt naar T-Mobile Thuis. Echter werkt e.e.a. al ruim 3 weken niet. Daarbij heeft T-Mobile verzaakt de “overstapservice” te regelen, met als resultaat dat zij nog 2 maanden haar “oude” provider moet betalen.
T-Mobile heeft toegezegd deze kosten te vergoeden. Na vele verzoeken e.e.a. op te lossen, bleek na een telefonisch gesprek d.d. 18-06-2018 dat pas op 28–06-2018 een monteur bij mijn dochter e.e.a. zal verhelpen, hetgeen betekend dat ze dan een maand zonder service zit.

Derhalve heb ik als gemachtigde van mijn dochter contact met T-Mobile opgenomen en een ultimatum aangegeven, ofwel dat e.e.a. klaar zou zijn een dag na mijn telefonisch contact met hen. Men hield echter vast aan de datum 28-06-2018. Daags daarna heb ik Ziggo verzocht een compleet pakket bij m’n dochter te installeren, welke op 21-06-2018 actief is.

Ik heb het contract bij T-Mobile opgezegd, waarbij ik te horen kreeg dat er een boete van € 75,00 betaald zou moeten worden. Dit is echter onterecht, omdat T-Mobile naast het niet regelen van de “overstapservice” ook de toestemming voor een automatische incasso niet in werking gezet heeft. (Ze kunnen dus o.m. dan ook niet de € 75,00 incasseren).

Juist dit laatste betekend dat er geen afronding van een eventueel contract heeft plaatsgevonden.

De oplossing

Kortom, mijn eis is dat T-Mobile de kosten gemaakt door mijn dochter inzake overstapservice worden vergoed, en dat de boete ad € 75,00 op nihil wordt gezet.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer/mevrouw Brussee,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Brussee,

    Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad om de klacht op te lossen. Ik wil u vragen deze klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pimbru
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen