Klacht T-Mobile Thuis: Levertijden van 12 weken en steeds voorgelogen.

Klachtnummer
# 445992
Gebruiker
JS1994
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al 11 weken aan het wachten op een DSL box die opgestuurd moet worden, welke zelf aangesloten dient te worden. Iedere week wordt er wederom vertelt: "Ik heb nu de juiste aanvraag doorgezet en je staat op de spoedlijst" "Je kunt het pakket deze week nog verwachten". Tot ik terugbel na een week om weer te horen: "Er is iets misgegaan met de verzending" "We moeten het weer opnieuw doorzetten naar de back-office" "Het komt deze week".

Daarnaast krijg ik geen enkele manier van medewerking als ik dit probleem probeer opgelost te krijgen. Het enige wat er gedaan wordt is: Ik ga het opnieuw proberen aan te vragen.

De oplossing

Ik wil mijn pakket en een financiële compensatie voor het feit dat ik zo enorm lang aan het wachten ben op internet.

1 reactie

  1. Auteur
    JS1994
    Datum
    Nog niets vernomen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen