Klacht T-Mobile Thuis: Loze beloftes en geen duidelijkheid of oplossing

Slechte communicatie/afhandeling

Mijn probleem/storing/klacht oplossen en dat t mobile thuis mijn probleem serieus neemt

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen op korte termijn contact met u op.

OranjeVlieg#645
    Daar heb ik al meerdere ,standaard mails over ontvangen, ben nu bijna 4 weken verder en er is tot nu toe nog steeds niks mee gedaan door t mobile thuis.
    Bij elk telefoontje van mijn kant worden er beloftes gedaan,door meerdere medewerkers maar een oplossing komt er niet
    Beste meneer/mevrouw,

In reactie op de door u ingediende klacht hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd.

Wij wachten uw reactie hierop af.

Beste meneer/mevrouw,

Wij wachten uw reactie hierop af.

OranjeVlieg#645
    Welke hardware heeft t mobile dan gestuurd?
    er is een pakketje geleverd maar zonder handleiding met alleen een brief om het oude terug te sturen.
    OranjeVlieg#645
    Vandaag een mail ontvangen dat er nieuwe apparatuur wordt bezorgd omdat het oude niet goed werkt en niet te repareren is,dit is op afstand geconstateerd. Ik ben al vanaf 23 december 2019 bezig met t mobile thuis, ben benieuwd wat de compensatie zal zijn.
    Moet volgens de mail weer alles zelf aansluiten, dit heeft ook alttijd gewerkt totdat er blijkbaar toch iets niet goed is met de apparatuur..
    Jammer dat alles zo lang moet duren
    OranjeVlieg#645
    Het is nog niet klaar/opgelost.
    T Mobile thuis kiest ervoor om direct naar mij te mailen ipv een reactie op klachtenkompas te zetten
    Beste mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hadden wij zojuist telefonisch contact. Wij bedanken u voor het prettige telefoongesprek.

Uiteraard begrijpen wij dat dit voor u een hele vervelende situatie is. Wij doen ons uiterste best deze zo snel mogelijk op te lossen voor u.

OranjeVlieg#645
    Telefonisch contact gehad met Anouk K.
    Er wordt een monteur gestuurd om alles op te lossen,nu afwachten
    OranjeVlieg#645
    Eindelijk werkt alles weer zoals het moet.
    Jammer dat het zo lang heeft geduurd, meer dan 6 weken.
    Graag hoor ik welke compensatie T mobile thuis hiervoor geeft
    Beste mevrouw,

Uw reactie ontvingen wij in goede orde. Goed om te horen dat het probleem is opgelost.

Wij hebben u zojuist gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Wij proberen het daarom op korte termijn nogmaals.

Beste mevrouw,

Zojuist hadden wij telefonisch contact naar aanleiding van uw klacht. Wij hebben u inmiddels ook per e-mail geïnformeerd.

Gezien wij u een oplossing hebben geboden, zou u zo vriendelijk willen zijn uw klacht via Klachtenkompas te sluiten?

Dag Anouk.

Bij nader inzien is het geen compensatie want ik heb 2 maanden geen optimaal gebruik kunnen maken van t mobile thuis.
    Hiervoor heb ik wel betaald,maar krijg dit nu gewoon terug.
    Ook heb ik een chromecast moeten kopen a €39 zodat ik in het begin van de uitval van t mobile thuis via mijn telefoon alsnog tv kon kijken.
    Graag een andere voorstel voor compensatie.
    Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben u hierover zojuist per e-mail geïnformeerd.

Indien u nog een telefonische toelichting wenst, horen wij dit graag van u.

OranjeVlieg#645
    Krijg compensatie, dit gaat enige tijd duren
    OranjeVlieg#645
    Zal vandaag de doos met apparatuur naar t mobile terug sturen
    Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zien de apparatuur tegemoet.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?