Opgelost door T-Mobile Thuis: Met regelmaat wegvallende TV en internetdiensten

content Opgelost
Ik-ben-boos

Met regelmaat valt de televisieverbinding en/of de internetverbinding weg, dus ook geen wifi. Reeds drie keer een nieuwe modem ontvangen. Om de maand is het weer raak. Probleem blijft: lijnmeting is goed maar geen diensten. T-Mobile weigert om de glasvezel aansluiting in de centrale te laten controleren. Monteur komt niet meer want je mag maar 1 x per jaar een monteur krijgen?

Het probleem oplossen: van mijn huis uit de lijn doormeten. Glasvezel aansluiting nakijken/doormeten of laten doormeten. Andere modem leveren en andere tv-kastjes. Alleszins wat mogelijk is om het voor altijd op te lossen. Terugbetalen abonnementsgeld over alle periodes dat er storingen waren: niet de dagen tellen maar gelijk de hele maand als compensatie.

Ik-ben-boos
    Er gebeurt weinig vanuit T-mobile. Reageert er nog iemand?
    Ik-ben-boos
    Nou, nieuwe modem gekregen en nu ligt alles plat. Geen technische dienst aanwezig (zeggen ze) dus valt er niets op te lossen. Ben er helemaal klaar mee...
    Ik-ben-boos
    Nog geen nieuwe reactie ontvangen van T-mobile. We wachten nog af.
    Ik-ben-boos
    Nog stilstaand beeld. Wacht op verdere stappen van T-Mobile.
    Ik-ben-boos
    Ik wacht nog op nieuwe apparatuur
    Ik-ben-boos
    Ik wacht nog steeds op nieuwe apparatuur.
    Ik wacht af...
    Ik wacht nog af....
    Beste meneer Elbers,

Wij ontvingen uw reacties in goede orde. Naar aanleiding hiervan hebben wij u zojuist per e-mail geïnformeerd.

Klachtenmanagement T-Mobile Thuis
    Ik-ben-boos
    Er schijnt ineens een tv-storing te zijn op het glasvezel netwerk? Vreemd dat deze storing nergens bekend is. Maar daarom kan er geen vervangende apparatuur opgestuurd worden?
    Beste meneer Elbers,

Uw reactie ontvingen wij in goede orde.

Wij hebben u reeds een e-mail gestuurd.

Ik-ben-boos
    Mag ik ook weten hoe we nu verder gaan. Komen er wel of geen nieuwe, snellere Interactieve TV Boxen mijn kant op?
    Ik-ben-boos
    Ik wacht nog op een reactie van T-Mobile
    Beste meneer Elbers,

Naar aanleiding van uw laatste reacties hebben wij een opdracht aangemaakt om u een nieuwe tv-ontvanger toe te zenden. Wij horen graag van u als u deze heeft ontvangen.

Ik-ben-boos
    Prima, ik wacht dit even af. Inmiddels is alles wat stabieler geworden. De nieuwe modem (Zyxel) is al stukken beter en stabieler dan de vorige.

Bedankt voor uw reactie.

Wij horen graag of ook de nieuwe tv-ontvanger voor het gewenste resultaat heeft gezorgd,

Goedemorgen,

De nieuwe ontvanger werkt ook beter en sneller. Als de andere twee ontvangers ook even worden vervangen kunnen we het naar tevredenheid afsluiten.
    Beste meneer Elbers,

Hartelijk dank voor het prettige telefoongesprek van zojuist.

Wij horen het graag als u de twee tv-ontvangers heeft ontvangen.

Ik-ben-boos
    Twee nieuwe ontvangers zijn binnen en geïnstalleerd. Vervolgens lag alles plat en de modem maar weer herstart. Nu maar weer afwachten hoe lang dit goed gaat.

Bedankt voor uw reactie.

Wij horen het graag of de herstart heeft geholpen of dat u nog steeds geen diensten heeft.

Ik-ben-boos
    Gisteravond ook weer herstart. Weer blokkerig en stilstaand beeld. Beetje om moedeloos van te worden.
    Ik-ben-boos
    Alles werkt nu naar behoren.

Ik-ben-boos

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?