Opgelost door T-Mobile Thuis: Misleiding bij verkoop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 327049
Gebruiker
Arnie308
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben klant bij Ziggo Maar omdat ik telefoneer met t-mobile als provider heeft een verkoper van t-mobile mij gewezen op het feit dat als je meerdere producten bij t-mobile afneemt je meer korting kunt krijgen dus dan heb je alles bij 1 provider dus dat is een goed verkoop praatje
Goed product dus ik teken een contract waarbij nadrukkelijk gewezen werd op het feit dat ik 2 weken bedenktijd heb
Enfin wat jij als klant niet weet is dat in de voorwaarden gesteld wordt jezelf wel een telefoonaansluiting moet hebben een contactdoos maar als je niet zo daar mee bezig bent denk je dat alles wel aanwezig zal zijn
Dat zijn dus de kleine lettertjes in de gestelde voorwaarden
21 september werd mij de t-mobile box geleverd
Pas 6 oktober kwam de monteur deze merkte meteen op dat er het e.e.a. Niet goed stond namelijk geen contactdoos en geen aansluiting voor telefoon en er moesten leidingen doorgetrokken worden.
Enfin opnieuw afspraak gemaakt met een monteur het bedrijf heet gideon .De monteur komt nu op 13 oktober stipt op tijd..........maar de monteur heeft niet doorgekregen van de vorige monteur wat hij moest doen.
Nu begon voor mij het door te dringen dat wij er ingestonken zijn
T-mobile werkt met een telefoon verbinding en bij ons in Rotterdam hebben we helaas nog geen glasvezel en Ziggo werkt met een coax verbinding.
Dus dat betekent dat alles omgebouwd moet worden
Wij hebben in de woonkamer een tv en in de slaapkamer en dat betekent dus ook dat er leidingen getrokken moeten worden.
Dit betekent voor mij achteruitgang in verbinding qua snelheid maar ook een hoop meerwerk dat zal zeker 300 euro meer kosten en o ja je hebt geen Netflix
Dus nu sta ik voor de keuze of meerwerk net zeker 300 euro aan kosten of je verlies pakken en je contract afkopen
Ik WAARSCHUW mensen denk goed na
Naast het feit dat t-mobile thuis slechte service aanbiedt bijvoorbeeld de slechte communicatie tussen de monteurs en daarmee de klant frustreren en eigenlijk als communicator moet optreden.
Verschuilt t-mobile zich achter de zogenaamde voorwaarden waar jij als klant in trapt waar de verkoper van t-mobile kan nooit de start situatie inschatten.Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat men eerste kijkt of de installatie geplaatst kan worden en dan pas ga je tekenen
T-mobile misleid de klanten om over te stappen en goochelde met cijfers waardoor jij denkt dat je een goed product koopt
Maar in feite is t-mobile thuis kwalitatief minder dan Ziggo










De oplossing

Klacht indienen bij t-mobile thuis en ik wil van mijn contract af

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Team T-Mobile Thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnie308
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kosteloos opzeggen van het contract
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen