Klacht T-Mobile Thuis: Niet gekregen dat mij was verteld.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459211
Gebruiker
Wolf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Interactieve tv besteld bij t-mobile echter kun je enkel pauzeren, anno 2020 mag je dat mijn inziens toch geen interactieve televisie meer noemen. Betaal dan ook voor iets dat mij niet was verteld zou namelijk ook moeten kunnen opnemen en 7 dagen terugkijken.

De oplossing

De nieuwe interactieve tv box geven die wel kan opnemen en terugkijken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wolf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, alleen bevestiging dat ik niet heb wat mij wel was aangeboden. En als je vervolgens reageert op de mail van T-mobile blijkt het een adres te zijn waar je niet naar kan reageren, om het makkelijk te houden denk ik. Tot dus ver niet tevreden met de overstap naar T-mobile, hoop dan ook dat ze nog met een passende oplossing gaan komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?