Opgelost door T-Mobile Thuis: Niet nakomen van telefonisch gemaakte afspraken

content Opgelost
zwevendhondje10

Bij bestelling van T-mobile thuis glasvezel internet komt standaard een monteur langs. Na informeren over de mogelijkheid om de kabel door een loze leiding te trekken word telefonisch beloofd dat dit mogelijk is. Verder werd toegezegd dat er geen meerkosten in rekening gebracht zouden worden aangezien het gaat over een zeer korte leiding en het trekken van de kabel minder tijd zal kosten dan het langs de plint wegwerken (wat standaard bij de montage komt). Ook werd afgesproken dat de montage binnen 2 weken zou wolden volbracht.

Een aantal dagen later krijg ik de melding dat de eerst volgende optie voor de montage 3 a 4 weken later pas is. Na wat discussie over de telefoon word dan toch een gaatje gevonden voor de montage. Als de monteur aankomt weet hij niets over de afspraak die gemaakt is over het trekken van de kabel door de leiding. Dus om mijn computer op bedraad internet aan te sluiten ligt er nu een losse kabel over de trap wat leid tot gevaarlijke capriolen en struikelgevaar. Na T-mobile telefonisch benaderd te worden word er geen begrip getoont voor de situatie, word er niet geluisterd, en word alleen maar de installatie voorwaarden herhaald. Er word niet inhoudelijk ingegaan op de gemaakte afspraak van het kabel trekken, die overigens ook niet terug te vinden was in het systeem van T-mobile. Meermaals werd alleen maar herhaald dat ik voor de kosten moet opdraaien. Ik zou graag van T-mobile enig begrip willen hebben en een nette afhandeling van dit probleem.

het liefst dat ze een enkele kabel door de loze leiding komen trekken.

zwevendhondje10
    nog niks gehoord (moest een reactie plaatsen anders zou de klacht gesloten worden)
    T-Mobile Thuis
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile Thuis
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    zwevendhondje10
    T-mobile en ik zijn tot de overeenkomst gekomen dat we gezamelijk voor de kosten van het trekken van de kabel opdraaien. T-mobile betaald het uurloon van de monteur voor de nominale tijd van 30 minuten en eventuele voorijkosten. Ik betaal eventuele extra materiaalkosten en kosten door uitlopen van de werkzaamheden. goede oplossing tot uitkomst