Klacht T-Mobile Thuis: Nog niet opgelost! Al 3 weken geen tv telefoon en internet ZAKELIJK

Klachtnummer
# 466832
Gebruiker
LvdBergHoevelaken
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf 5 juli hebben we geen werkende tv's , telefoon en internet. 7 juli 1e contact helpdesk.
Er is 2 maal per week contact gezocht, een monteur is langs geweest, deze kon het niet oplossen, KPN moest komen gaf hij aan. Deze is nooit geweest dus weer contact met tmobile. Het dossier was op afstand gesloten omdat alles het moest doen volgens backoffice.
Dan de afspraak 3 dagen monitoren, helaas geen verbetering. afgelopen maandag monitoren afgesloten en doorgezet naar backoffice, ik zou wat horen, donderdag 23-7 weer contact gehad, doorzetten backoffice was niet gelukt. Aangedrongen op gesprek met een meerdere en maar dit is niet mogelijk. Ik heb zelf contact met Gideon gehad maar die mogen niet komen zonder opdracht van ....... HET BACKOFFICE
Meerdere malen aangegeven dat we ons bedrijf aan huis hebben en echt spoed hebben met oplossen van de problemen. Maar er is niemand anders te spreken dan de aardige telefoniste die alleen maar sorry kan zeggen en de klappen moet ontvangen, wat je dan dus niet doet en geen steek verder komt.

De oplossing

Zo snel mogelijk een monteur tmobile en Kpn. Compensatie voor afgelopen maand incl kosten internet bundel die zijn opgemaakt op de mobiele telefoons. En ik ben gek op bloemen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    LvdBergHoevelaken
    Datum
    Helaas nog niet opgelost
  3. Auteur
    LvdBergHoevelaken
    Datum
    Er is een paar keer contact geweest
    Belooft kpn te sturen
    Maar helaas nog geen actie daarop gezien dus nu al een maand geen tv en internet

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen