Klacht T-Mobile Thuis: On mogelijkheid problemen te be spreken met T-mobile

Klachtnummer
# 375545
Gebruiker
T.C. Sutmuller
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het is volkomen onmogelijk contact te krijgen met klantenservice van T-mobile. Heb meer dan dertig maal gepoogd contact te krijgen. Met een standaard zinnetje wordt je geadviseerd het later nogmaals te proberen.
Daarnaast is een voor interactieve televisie noodzakelijke setup box voorlopig niet beschikbaar.
Ik heb T-mobile aangetekend in gebreke gesteld waarop ik antwoordt kreeg met het advise contac op te nemen met de klantenservice(?).

De oplossing

Contract ontbinden zodat ik bij een klantvriendelijker bedrijf aansluiting voor tv en internet kan realiseren.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zoveel pogingen moet doen om contact te krijgen. Excuses daarvoor!
    Ik zal op korte termijn per email contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben op 12 juli jl. telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek heeft u aangegeven uw abonnement te willen ontbinden omdat het voor u niet mogelijk bleek in contact te komen met onze klantenservice.
    Wij betreuren dat u dit niet is gelukt. T-Mobile biedt via verschillende kanalen contactmogelijkheden aan, via onze site, via chat, en telefonisch. Het kan voorkomen dat het telefonisch drukker is dan normaal, wij vragen u dan op een ander tijdstip terug te bellen.
    Inhoudelijk heeft u tijdens ons gesprek geen verdere inhoudelijke toelichting gegeven over uw klacht.

    Wanneer u deze via dit kanaal kenbaar wilt maken dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben op 12 juli jl. telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek heeft u aangegeven uw abonnement te willen ontbinden omdat het voor u niet mogelijk bleek in contact te komen met onze klantenservice.
    Wij betreuren dat u dit niet is gelukt. T-Mobile biedt via verschillende kanalen contactmogelijkheden aan, via onze site, via chat, en telefonisch. Het kan voorkomen dat het telefonisch drukker is dan normaal, wij vragen u dan op een ander tijdstip terug te bellen.
    Inhoudelijk heeft u tijdens ons gesprek geen verdere inhoudelijke toelichting gegeven over uw klacht.

    Wanneer u deze via dit kanaal kenbaar wilt maken dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    T.C. Sutmuller
    Datum
    Mijn wens tot ontbinding blijft van kracht. Een organisatie die niet adequaat reageert op problemen en zelfs onbereikbaar is, is voor ons geen optie. Zie mijn recente mails. Stuur maar een nota voor 1 mnd problematisch gebruik. T.C.Sutmuller

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen