Opgelost door T-Mobile Thuis: Ondertiteling niet (meer) beschikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 436698
Gebruiker
Netram
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ondertiteling via Teletekst 888 niet meer beschikbaar, krijg melding "No Teletext Available"

De oplossing

Probleem oplossen

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van de Klok,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Netram
    Datum
    Prima, ik wacht af.
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van de Klok,

    Uw klacht is nog in behandeling. Ik heb de leverancier om een update gevraagd en hoop u op korte termijn te kunnen informeren.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Van de Klok,

    Uw klacht is nog in behandeling. Ik hen vandaag geprobeerd u te bereiken dat is helaas niet gelukt. Ik ben er dinsdag weer, dan probeer ik u nogmaals te bereiken.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    Netram
    Datum
    T-MOBILE mag wel eens reageren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Netram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht zelf is niet opgelost maar T-Mobile heeft mij een oplossing geboden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen