Klacht T-Mobile Thuis: Onnodige vertraging in regelen afspraak met monteur

sad Niet opgelost
Gefrustreerde Tmobile klant

Er is mij meerdere keren beloofd dat ik in een vroeg stadium een afspraak met een monteur kon maken om alles te installeren (in ieder geval als ik een installatiedatum heb, die ik inmiddels heb), maar nu wordt mij ineens verteld dat ik eerst moet wachten tot de KPN monteur is geweest om de telefoonlijn te installeren voordat ik een afspraak met een monteur kan maken hetgeen nodeloze vertraging op gaat leveren en mogelijke problemen bij het trekken van kabels, die ik graag weg zou werken alvorens mijn vloer wordt geschuurd en plinten worden geplaatst. Met verschillende customer service agents gesproken, maar ze willen niet meewerken en een oplossing regelen. Zeer frustrerend.

Mij nu de mogelijkheid geven een afspraak met een monteur te maken voor de dag na de installatie van de kpn lijn (die ik eventueel kan afbellen, mocht er iets niet goed gaan met de kpn installatie).

T-Mobile Thuis
    Beste meneer/mevrouw Vogelzangs,

Klantenservice T-Mobile Thuis
    Gefrustreerde Tmobile klant
    Inmiddels met iemand van de klantenservice gesproken die met veel aandacht en kunde luisterde en mij een, mijns inziens, nogal beperkte schadevergoeding/kosten tegemoetkoming heeft aangeboden. Helaas zelf in de buidel moeten tasten om een monteur te laten komen om alles op tijd te regelen (kosten 500+ euro). Deze vertelde mij tevens dat de modems die TMobile gebruikt (met verschillende poorten voor TV en data) achterhaalde technologie is en het trekken van meerdere kabels noodzaakt.
    Over enkele maanden gaat ook TMobile deze modem updaten, maar ze zijn niet noodzakelijkerwijs bereid mij dan een nieuwe te sturen zodat ik TV en Wi-Fi over 1 kabel naar de we stage kan sturen. Een vriendelijke medewerker van de klachtenafdeling stond mij te woord, maar ik werd wederom teleurgesteld in wat TMobile uiteindelijk bereid is te doen om een probleem op te lossen.. m vr gr Monique

Gefrustreerde Tmobile klant
Er is contact opgenomen door een begripvolle en welwillende medewerker en zij heeft a) excuses aangeboden, b) toegezegd interne processen te verbeteren evalueren/verbeteren, en c) een financiele vergoeding aangeboden. T-Mobile was echter niet in staat op tijd (i.e. voor werkzaamheden aan mijn vloer) een installateur te sturen, noch bereid om een financiele vergoeding te geven voor benodigde wifi-boosters (daarvoor moesten wij dan maar weer separaat een afspraak maken met hun installateur...), dus uiteindelijk hebben wij zelf flink in de buidel moeten tasten om alles naar behoren te installeren VOOR de vloerwerkzaamheden (zodat benodige kabels onder plinten gelegd konden worden). Geleverd modem is zo zei onze eigen monteur redelijk out of date, aangezien verschillende ports gebruikt worden voor internet, tv en bellen dat verplaatsen van signal door een groter huis bemoeizaamt. Deze wordt binnenkort vervangen voor een nieuwer type, maar daar zouden wij niet zo maar recht op hebben...!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?