Klacht T-Mobile Thuis: Onterechte afboekingen en afsluiting van diensten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 387049
Gebruiker
silsophietje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tmobile schrijft tot twee keer toe bedragen van mijn rekening af waar ze geen recht op hebben. Dit heb ik tweemaal gestorneerd. Vervolgens moet ik dan handmatig alsnog het juiste bedrag overmaken. Eén keer kan dat gebeuren. Bij de tweede keer zet ik mijn hakken in het zand. Er staat dus één factuur open van augustus. In plaats van hun fout te herstellen. Leggen ze het bij de klant neer. Op mailtjes reageren ze niet. Ze lopen me wel elke dag te bellen. Aangezien ze niet eerlijk zijn wil ik alles zwart op wit. Dus de telefoon neem ik niet meer op. Ze hebben mijn tv en internet nu afgesloten. Wat mij betreft laten ze het zo. Ik ben alleen niet van plan om nog twee keer te betalen als ik niet krijg waarvoor ik betaal.

De oplossing

Ik wil dat ze de hand in eigen boezem steken. Ik kan aantonen dat ik geen wanbetaler ben. Zij blijven fouten maken zonder dat ze het oplossen of hun excuses maken. Dus ik wil gewoon per direct het contract ontbonden hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Thuis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    silsophietje
    Datum
    Er is nog niets opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
silsophietje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben gemaild dat ze mijn klacht hebben ontvangen en dat ze telefonisch contact met me zullen opnemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen