Klacht T-Mobile Thuis: Onterechte afboekingen en afsluiting van diensten

sad Niet opgelost
silsophietje

Tmobile schrijft tot twee keer toe bedragen van mijn rekening af waar ze geen recht op hebben. Dit heb ik tweemaal gestorneerd. Vervolgens moet ik dan handmatig alsnog het juiste bedrag overmaken. Eén keer kan dat gebeuren. Bij de tweede keer zet ik mijn hakken in het zand. Er staat dus één factuur open van augustus. In plaats van hun fout te herstellen. Leggen ze het bij de klant neer. Op mailtjes reageren ze niet. Ze lopen me wel elke dag te bellen. Aangezien ze niet eerlijk zijn wil ik alles zwart op wit. Dus de telefoon neem ik niet meer op. Ze hebben mijn tv en internet nu afgesloten. Wat mij betreft laten ze het zo. Ik ben alleen niet van plan om nog twee keer te betalen als ik niet krijg waarvoor ik betaal.

Ik wil dat ze de hand in eigen boezem steken. Ik kan aantonen dat ik geen wanbetaler ben. Zij blijven fouten maken zonder dat ze het oplossen of hun excuses maken. Dus ik wil gewoon per direct het contract ontbonden hebben.

T-Mobile Thuis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

silsophietje
    Er is nog niets opgelost

silsophietje
Ze hebben gemaild dat ze mijn klacht hebben ontvangen en dat ze telefonisch contact met me zullen opnemen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?