Opgelost door T-Mobile Thuis: Onterechte afschrijving

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 345615
Gebruiker
J.E.M. Pete
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enige tijd geleden is volkomen onterecht 90 euro afgeschreven en na ettelijke telefoontjes werd toegezegd het bedrag te zullen terugstorten. Wat blijkt nu? tmobile gebruikt de maandelijkse betalingen om deze 90 euro gespreid terug te betalen, dus uitgesmeerd over 2 maanden!! Zo’n bedrijf verdient het toch niet om een machtiging tot afschrijving te verlenen, dit is puur misbruik!!!

De oplossing

Onmiddellijk mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/heer,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Team T-Mobile Thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.E.M. Pete
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld werd gelijk op mijn rekening bijgeschreven en ik kreeg een grote bos rozen, daar ben ik blij mee, maar nog meer dat het alsmaar bellen niet meer hoeft met iedere keer de valse hoop dar het zou worden opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen