Klacht T-Mobile Thuis: onterechte kosten

Klachtnummer
# 348836
Gebruiker
Duma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens het chatcontact deze week blijkt dat we voor vast bellen betalen terwijl we al jaren geen aansluiting meer hebben.
Onze vaste telefoonlijn is afgesloten.
ik vermoed dat bij de overgang van vodafone thuis naar tmobile thuis dit geactiveerd is zonder ons medeweten.
De betreffende medewerker zal dit intern opnemen waarbij ik zelf ook melding maak.

De oplossing

tereugbetaling van de kosten

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Ernsting,

    T-Mobile Thuis heeft uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen spoedig contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Ernsting,

    Wij hebben geprobeerd om u te bellen naar aanleiding van uw melding op het Klachtenkompas. Helaas hebben we u nog niet te pakken gekregen. Zou u kunnen aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Dan nemen wij contact op om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

    U kunt dit doen door een direct antwoord op deze e-mail te sturen aan 'klantenservice@t-mobilethuis.nl'. Stuurt u geen direct antwoord, vergeet dan niet om uw T-Mobile Thuis klantnummer in de onderwerp regel te zetten.

    Met vriendelijke groet,

    Ashantie Mahabier
    Klachtenmanagement T-Mobile Thuis"

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen