Klacht T-Mobile Thuis: onterechte kosten

Duma

Tijdens het chatcontact deze week blijkt dat we voor vast bellen betalen terwijl we al jaren geen aansluiting meer hebben.
Onze vaste telefoonlijn is afgesloten.
ik vermoed dat bij de overgang van vodafone thuis naar tmobile thuis dit geactiveerd is zonder ons medeweten.
De betreffende medewerker zal dit intern opnemen waarbij ik zelf ook melding maak.

tereugbetaling van de kosten

T-Mobile Thuis
    Beste meneer Ernsting,

T-Mobile Thuis heeft uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen spoedig contact met u op.

Team T-Mobile Thuis
    T-Mobile Thuis
    Beste heer Ernsting,

Wij hebben geprobeerd om u te bellen naar aanleiding van uw melding op het Klachtenkompas. Helaas hebben we u nog niet te pakken gekregen. Zou u kunnen aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Dan nemen wij contact op om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

U kunt dit doen door een direct antwoord op deze e-mail te sturen aan 'klantenservice@t-mobilethuis.nl'. Stuurt u geen direct antwoord, vergeet dan niet om uw T-Mobile Thuis klantnummer in de onderwerp regel te zetten.

Ashantie Mahabier
    Klachtenmanagement T-Mobile Thuis"

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?