Klacht T-Mobile Thuis: Ontevreden over oplossing problemen

Klachtnummer
# 369962
Gebruiker
Niet blij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit nu bijna 3 weken zonder internet en TV. Omdat het probleem door KPN moet worden opgelost ligt het nu bij KPN. Echter loopt het hier niet soepel. Wat de oplossing voor het probleem moet zijn is nog niet duidelijk. Volgens KPN heb ik recht op een noodoplossing aangeboden door mijn provider (t-mobile). Hier krijg ik te horen dat ik hier alleen gebruik van kan maken wanneer ik een mobiel abonnement heb van t-mobile?????

De oplossing

Ondanks dat ik geen mobiel-abonnement heb bij t-mobile verwacht ik nu een noodoplossing. Het lijkt mij netjes dat ik een internetbundel voor op mijn telefoon kan aanschaffen zodat ik gewoon gebruik kan maken van internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Thuis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen