Opgelost door T-Mobile Thuis: Overstapservice T-Mobile schriftelijk niet juist afgehandeld

Cozyone0

T-Mobile Thuis is zijn overstapservice niet nagekomen. Ik ben met T-Mobile bezig, maar zij weigeren eenieder ander wijze om toe te geven. Schriftelijk is er aan mij niet vermeld dat het alleen om internet abonnement gaat. Schriftelijk is er juist vermeld dat de abonnement bij Ziggo is opgezegd. T-Mobile is schriftelijk verplicht om bij de overstapservice te melden dat de Digitale Kabel TV niet is opgezegd. Dit is nu de onduidelijkheid van T-Mobile. T-Mobile heeft bij de mail en contract nergens staan dat alleen de internet abonnement wordt opgezegd.

Ik verwacht dat ieder bedrijf zich zou willen ontwikkelen. Het is voor de bestwil van T-Mobile om zich ook te ontwikkelen. T-Mobile hoort mijn contractdossier grondig te onderzoeken. Hierna zal T-Mobile zien dat schriftelijk nergens staat vermeld van wat zij mij mondeling hebben verteld.Deze tegenstrijdigheid hoort T-Mobile voor zichzelf op te lossen. Natuurlijk gaat ontwikkeling samen met vergissingen en onduidelijkheden. Hierbij is de verantwoordelijkheid ook van belang. Verantwoordelijkheid kan genomen worden door T-Mobile zich te herzien en de kosten te vergoeden.

T-Mobile Thuis
    Beste heer Kadioglu,

Team T-Mobile Thuis
    T-Mobile Thuis
    Beste heer Kadioglu,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten?

Klantenservice T-Mobile Thuis

Cozyone0
Beste T-mobile Thuis, Bij deze zijn we tot de oplossing gekomen. Ik ben blij dat ik klantgericht ben behandeld en ook een bos bloemen heb gekregen. Ik waardeer het dat T-mobile open en eerlijk tegenover mij is geweest. Bedankt T-mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?