Klacht T-Mobile Thuis: Rekening gekregen voor niet geleverde diensten

happy Niet opgelost
# 420451
Alleenstaande moeder

Ik heb begin september 2019 T-mobile gevraagd voor het leveren van T-mobile thuis. Dit moet 6 weken van te voren, als je op de verhuisdatum internet en tv wilt hebben. 19 oktober heb ik het pakket geprobeerd, maar het werkte niet. 's Avonds de klantenservice gebeld en na mijn uitleg en doorverbonden te zijn met bedrijf Gideon gaf de medewerker aan dat het contract ingaat als de modem werkt. De eerdere mails van T-mobile gaven mij geen goed gevoel. Ik heb toen besloten te stoppen met deze provider. De klachtenservice was niet bereikbaar per telefoon en op de website staat geen mailadres vermeld. Na maanden conversatie via Messenger (en uiteindelijk telefonisch met een onbeleefde man) moet ik €75,- betalen voor niet geleverde diensten en nog eens €15,- voor het te laat betalen. Dit omdat ik na 2 weken had moeten annuleren. Hoe weet ik 2 weken na aanvraag nu of 'n product 4 weken later gaat werken? Ik vind het onredelijk dat ik € 90,- moet betalen voor een dienst die niet werkt, waar ik onbeleefd te woord ben gestaan en nog eens €15,- erbij wordt geteld, terwijl ik midden in een conversatie zit. Daar word ook ik uiteindelijk heel gallisch van.. Zeer slechte ervaring met dit bedrijf!

Ik wil graag het geld terug gestort hebben.

Alleenstaande moeder
Update: De €15,- is nog steeds niet teruggeboekt! Mooie woorden maar geen daden.. Irritant dat beloftes niet worden nagekomen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?