Klacht T-Mobile Thuis: sinds verhuizing problemen

Klachtnummer
# 470334
Gebruiker
Driessen93
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds wij verhuisd zijn (in april) en jullie als provider mee hebben genomen hebben wij problemen. Ik hou er absoluut niet van om het op deze manier te doen maar ik weet het anders ook niet meer. Er is 3 keer beloofd terug te bellen en heb zelf zo'n 10 keer met jullie aan de telefoon gezeten. Onze nieuwe WiFi modem is nog steeds niet binnen. Wij betalen bijna niks tot geen kosten (verschillend per maand) heb al 4 keer dat laatste aangegeven omdat ik straks niet in ene een klap geld kan en wil betalen door jullie fout. Wij willen graag dat dit z.s.m. opgelost gaat worden. Ik ben al 10 jaar tevreden klant bij jullie (voornamelijk mobiel) en zou dat graag willen blijven. Helaas door dit is dat nu niet het geval en twijfelen wij om bij jullie te blijven.

De oplossing

z.s.m. een Zyntex wifi modem opsturen en de betalingen goed en volledig te laten verlopen. Daarnaast zou een tegemoetkoming voor al het ongemak op zijn plaats zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen