Klacht T-Mobile Thuis: slechte afhandeling

Hopma

Bij deze wil ik mee delen dat ik totaal niet tevreden ben met de gemaakte afspraken en de afhandeling ervan
De creditering van € 75,00 en van€ 99,66 zou ik deze maand na het te verrekende factuur van €66,76 op mijn bankrekening gestort krijgen.
A. Klopt de creditering niet.
B. Krijg ik net te horen dat ik het eerste gedeelte pas in Maart/April ga krijgen
C. Krijg ik eenmalige kosten € 15,00 die niet terecht zijn.
D. Het restant bedrag van in totaal €107,90 zou ik nu graag op mijn bankrekening willen zien en niet pas eind Maart begin April.
E. De afspraak in Januari was dat ik het met deze factuur verrekend zou krijgen en het restant dan ook op mijn eigen rekening bij geschreven zou worden.
F. Ik het niet eens ben met een verrekening op de factuur van Maart.
G. Ik begin aardig over de rooie te geraken met de manier waarop er met mij word omgegaan.
Ik heb al sinds mei problemen met T-Mobile, eerst om een nota van mei waar ik zelf alles voor heb moeten doen omdat weer recht te trekken.
Dan vanaf 2 juli2019 slechte(tot geen Verbinding) tot en met oktober(November) 2019 blokkerig beeld tv ,slechte internetverbinding.
Modem die op tijd terug is gestuurd en waarvoor jullie nog wel een nota van €75,00 toe sturen terwijl ik op 1—12=2019 een mail van jullie krijg dat het modem is ontvangen bij jullie.
Terwijl ik die al in oktober had geroutineerd.
Ik ben zéér ontevreden over het afhandelen van zaken zoals jullie dat doen.
Ik ben verplicht om elke maand de nota te voldoen en doe ik dat niet dan krijg ik er kosten overheen.
Maar jullie houden jezelf niet aan de gemaakte afspraken.
Ik zou op deze manier T-Mobile dus niet aanprijzen bij vrienden en bekenden daar jullie niet echt klantgericht zijn en de gemaakte afspraken niet nakomen.

In afwachting op Uw antwoord teken ik

Dat de gemaakte afspraken eindelijk eens na worden gekomen.
En het restant geld op mijn rekening word gestort deze maand.

Beste meneer/mevrouw,

Wij ontvingen uw klacht in goede orde. Wij hebben u zojuist per e-mail geïnformeerd.

Wij wachten uw reactie hierop af.

T-Mobile Klantenservice
    Hopma
    wachten op het uitbetalen van het eerste gedeelte compesering
    Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben u zojuist per e-mail geïnformeerd.

Klantenservice T-Mobile
    Hopma
    het eerste gedeelte van de compensatie is verrekend en uitbetaald
    Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd. Wij horen het graag als u hier nog vragen over heeft.

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?