Klacht T-Mobile Thuis: Slechte informatie van de medewerkers

Klachtnummer
# 427282
Gebruiker
Annelot24-10
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De afgelopen weken heb ik 4 keer contact gehad met de klantenservice van t-mobile omdat het niet lukte om klantvoordeel te krijgen. Iedere keer zeggen de medewerkers wat anders en beloven ze aan het eind van het gesprek dat het klantvoordeel 'aan' staat. Wanneer ik later op website kijk zie ik dat dit niet het geval is. Nu krijg ik het factuur binnen en zie ik ook dat het voordeel er niet afgehaald is. Bij het ena laatste telefoongesprek is mij 30,- euro korting beloofd voor alle moeite die ik erin heb gestoken. Er werd beloof dat deze kosten van de volgende factuur afgehaald zouden worden. Bij het laatste telefoongesprek werd verteld dat ik deze korting pas krijg bij de eindafrekening van het abonnement. ZOO verwarrend allemaal, ben er uren mee bezig en alle medewerkers vertellen wat anders.

De oplossing

Ik wil graag dat het voordeel wordt aangezet en dat ik een vergoeding krijg voor alle moeite die ik erin heb gestoken.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum

    Beste mevrouw Van de Hulst,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis


  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw Van de Hulst,

    Afgelopen dinsdag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?