Opgelost door T-Mobile Thuis: Slechte service tmobile en haar partner, onbeschoft te woord staan of überhaupt geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 375246
Gebruiker
Robin#48
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 26 april besloten om over te stappen naar TMobile Thuis. De installatie is uitbesteed aan Guideon. Volgens het afsprakenprogramma diende ik echter contact op te nemen. Na een aantal keer geprobeerd te hebben om Guideon te bereiken, steeds zelf opgehangen vanwege lange wachttijd, werd ik gebeld door een telefoniste van Guideon om een afspraak te plannen. Ik had echter nog steeds geen antwoord op mijn vraag van technische aard en de telefoniste had onvoldoende kennis en kon mijn vragen over de installatie niet beantwoorden. Zij gaf aan dat het enige wat zij kon doen een afspraak inplannen was, of deze verwijderen. Omdat ik geen antwoord had op mijn technische vraag heb ik aangegeven tot die tijd geen afspraak te willen. Daarop heb ik maar contact opgenomen met TMobile en zij hebben antwoord gegeven op mijn vraag. Het bleek daarna echter onmogelijk om nog een afspraak te maken met Guideon omdat de afspraak verwijderd was. Wederom contact opgenomen met T Mobile. De uitleg van Guideon om de afspraak te verwijderen kwam niet overeen met mijn. TMobile zou contact opnemen met Guideon dit als klacht richting Guideon registreren en hierop terug komen bij mij. Niet gebeurt, waarop ik weer contact heb opgenomen met TMobile en aangegeven dat ik het contract wil ontbinden ivm niet nakomen. TMobile heeft aangegeven dit in behandeling te nemen en hierop terug te komen. Er is nimmer contact opgenomen. Gisterenavond (2 juli) om 20:02 een mail ontvangen waarin staat dat T Mobile verschillende keren contact heeft willen opnemen. Ik heb geen gesprekken gemist of niet gereageerd op e-mailverzoeken. Vandaag om 14:23 door T Mobile gebeld. Onbeschoft te woord gestaan door TMobile, er werd oa gezegd dat ze al op 2 juli een mail hadden gestuurd en dat ik nog steeds niet had gereageerd had, daarnaast had Guideon een andere uitleg dan ik over de situatie, die kennelijk beter past in het straatje van T Mobile, en was al eind mei duidelijk dat het contract niet ontbonden kon worden. Verder overkwam het de medewerker ook wel eens dat er een gesprek niet op de telefoon binnenkwam. Op mijn opmerking dat dit wellicht een keer kon gebeuren, maar toch niet diverse keren en dat het het netwerk van TMobile is, kreeg ik een opmerking “dat is een ander bedrijf”. Een opmerking die ik in bijna elke contact met TMobile al te horen heb gekregen. De keuze was om een afspraak te plannen of te annuleren. Om nu van het contract af te komen moet ik € 75 betalen omdat de 14 dagen termijn verstreken is.

De oplossing

Het contract ontbinden zonder kosten.

6 reacties

  1. Auteur
    Robin#48
    Datum
    Nog steeds geen reactie gehad.
  2. Auteur
    Robin#48
    Datum
    Inmiddels ruim twee weken geleden gereageerd op het verzoek van t mobile om contact op te nemen. Nog steeds geen reactie
  3. Auteur
    Robin#48
    Datum
    Blijft stil
  4. Auteur
    Robin#48
    Datum
    Wordt nog gebeld, tot mijn verbazing mail gehad dat er iets met automatische incasso afgeschreven gaat worden. Nimmer een machtiging getekend
  5. Auteur
    Robin#48
    Datum
    Gereageerd op verzoek tmobile, maar nog geen reactie terug.
  6. Auteur
    Robin#48
    Datum
    TMobile heeft aangegeven dat het erg druk is bij de klantenservice. Dat blijkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin#48
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is afgerond naar tevredenheid.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen