Opgelost door T-Mobile Thuis: Slechte WIFI, T-Mobile geeft niet thuis.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 422886
Gebruiker
Tinus
Datum
4 reacties

Details

De klacht

WiFi blijft niet werken. T mobile geeft via telefonische klantenservice dat ik geen recht heb op fatsoenlijke wifi. Ik betaal alleen voor een bekabelde verbinding met de buitenwereld, meer niet.

Lees voor de gein maar eens:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/ip-configuratie-mislukt-317316#post1529267


De oplossing

Nieuwste modem met 5ghz wifi

4 reacties

  1. Auteur
    Tinus
    Datum
    Bedankt voor de reactie. U heeft een reactie van me terug.

    Probleem zit niet in de WIFI maar in de router. Lees dit aub!

    https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/ip-configuratie-mislukt-317316#post1529267

    Ik ben er achter dat als ik geen WIFI heb ik OOK niet via mijn bedrade netwerk op internet kom.

    Het niet willen wisselen van de router kan ik niet begrijpen!
  2. Auteur
    Tinus
    Datum
    Hoi,

    Probleem is verholpen maar wijze waarop en de moeite die ik heb moeten doen om dit bewerkstelligd te krijgen is hemeltergend.

    Is mijn klacht opgelost? Deels.

    Heb hier met jullie over gemaild en verwacht echt een goede en nette reactie terug.
  3. Auteur
    Tinus
    Datum
    Hoi,

    Zie nu dat ik naar een noreply adres heb gemaild..da's niet zo handig van mij.
    Excuus.

    Is er nog wel behoefte aan mijn mails? Ondanks dat de mails dan niet helemaal meer vanuit juiste perspectief geschreven zijn staan er wel zaken in waardoor jullie dienstverlening verbeterd kan worden.

  4. Auteur
    Tinus
    Datum
    Net goed gesprek gehad met medewerker van T-mobile. Voor mij nu helemaal afgerond.

    Probleem en klacht is nu opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tinus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?