Opgelost door T-Mobile Thuis: t- mobilie is ellende

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 383418
Gebruiker
mimoun
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik ben sinds 06-08-2019 overgestapt naar t-mobile ik heb enorm spijt ,heel veel spijt ik zou graag weg a.u b help
mijn vraag is ?kan ik nog weg gaan. of zit ik nu jaar vast aan het contract en de ellende
internet werkt niet altijd tv werkt niet altijd

De oplossing

probleem oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum

    Beste meneer Acharki,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Acharki,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact hebben we besloten over 2 weken nogmaals contact te hebben. Momenteel is het voor u onduidelijk of de diensten nu naar behoren werken vanwege een vakantie.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mimoun
Datum
Uiteindelijke oplossing
klachtenkompas. bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen