Klacht T-Mobile Thuis: T-mobile belooft van alles maar doet niets!

Klachtnummer
# 354327
Gebruiker
Simone18
Datum
5 reacties

Details

De klacht

T-mobile thuis opgezegd in november. Abonnement wordt vervolgens te vroeg beëindigd. Abonnement weer aangesloten en op de echte datum van opzegging blijkt nu, loopt alles gewoon door. factuur ontvangen en daarna 3 keer gebeld om het op te lossen. We zouden al 3 keer een creditnota krijgen maar in plaats hiervan weer een aanmaning! Om gek van te worden!

De oplossing

het eindelijk oplossen van het probleem. Factuur crediteren en stoppen met het sturen van herinneringen en aanmaningen. Zij maken fout op fout en wij mogen het oplossen

5 reacties

  1. Auteur
    Simone18
    Datum
    Helaas is het nog steeds niet geregeld door T-mobile. voor de 4e gebeld en weer gaan ze het regelen
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Bijlsma,

    Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht telefonisch besproken is op19 maart 2019.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  4. Auteur
    Simone18
    Datum
    Bloemen ontvangen van T-mobile dus dit is wel netjes maar daarna bleek nog steeds niet het volledige bedrag gecrediteerd. Hopelijk ontvangen wij nu geen herinneringen meer!
  5. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Bijlsma,


    Bedankt voor uw bericht.

    U bent per mail geïnformeerd, wat betreft de overige crediteringen.


    Met vriendelijke groeten,


    Klantenservice Team T-mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen