Klacht T-Mobile Thuis: T-mobile belooft van alles maar doet niets!

Simone18

T-mobile thuis opgezegd in november. Abonnement wordt vervolgens te vroeg beëindigd. Abonnement weer aangesloten en op de echte datum van opzegging blijkt nu, loopt alles gewoon door. factuur ontvangen en daarna 3 keer gebeld om het op te lossen. We zouden al 3 keer een creditnota krijgen maar in plaats hiervan weer een aanmaning! Om gek van te worden!

het eindelijk oplossen van het probleem. Factuur crediteren en stoppen met het sturen van herinneringen en aanmaningen. Zij maken fout op fout en wij mogen het oplossen

Simone18
    Helaas is het nog steeds niet geregeld door T-mobile. voor de 4e gebeld en weer gaan ze het regelen
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile Thuis
    Beste meneer/mevrouw Bijlsma,

Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht telefonisch besproken is op19 maart 2019.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile Thuis
    Simone18
    Bloemen ontvangen van T-mobile dus dit is wel netjes maar daarna bleek nog steeds niet het volledige bedrag gecrediteerd. Hopelijk ontvangen wij nu geen herinneringen meer!
    Beste meneer/mevrouw Bijlsma,

Bedankt voor uw bericht.

U bent per mail geïnformeerd, wat betreft de overige crediteringen.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Team T-mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?